Тя започна като модел, появи се на безброй много корици на списания, среща се с един от най-сексапилните мъже, обявена бе за Световен модел на годината на британските модни награди и всичко това на 22-годишна възраст.
Сега Джиджи Хадид може да добави към своето CV и дизайнер на бижута, след като официално лансира капсулна колекция с френския бранд Messika.
Супермоделът е първият посланик на марката, сред феновете на която са Ева Лонгория, Бионсе и Кристен Стюарт.
Рекламната кампания и кадрите към нея са дело на фотографското дуо Мерт и Маркус. Марката позволява на Джиджи Хадид да изрази своя почерк при бижута, създавайки пищни изделия.
Гривните, пръстените и колиетата се характеризират с богата и масивна инкрустация от малки камъни, поставени върху бяло и жълто злато.
Всички кадри от рекламната кампания можете да разгледате в нашата галерия.
Коментари