Сексът продава. Твърдение, което през годините е доказвано многократно от голям брой дизайнери в модните къщи.
Има някои брандове обаче, които не просто използват секса и провокацията за продажби, но го припознават като свой емблематичен почерк в индустрията.
Най-явният пример за такава марка е Tom Ford, които и до ден днешен не изневеряват на стила си.
Последната рекламна кампания за пролет-лято 2018 идва от професионалния обектив на Стивън Клейн и пресъздава истински трилър със своите кадри.
Джоан Смолс, Карен Елсън и Имари Караня застават пред обектива както през деня, така и през нощта с новите предложения на марката и концептуална линия, която подхожда повече на сценарий за убийство.
Позиращи в багажника на кола, голи само по чанта или тичайки в нощта, красавиците представят коктейлни рокли, кожени якета и описващи тялото блейзъри.
Проследете ретро филма на Tom Ford в нашата галерия.















КЗП проверява рязкото поскъпване на паркирането в София в синя и зелена зона
Никола Барбутов на съд за корупция: Прокуратурата внася обвинение
Нов риск: Български банки спират плащания към "Лукойл" до дни
Екипажът на „Шънчжоу-20“ се върна на Земята
Извънземен живот в системата K2-18: Шансовете за това са големи
Китай откри първата фабрика за масово производство на летящи таксита
Blue Origin успешно върна първата степен на ракетата New Glenn
Звезда на Барса коментира грозен слух
Дортмунд се боричка с Байерн за голямо бижу
Грандиозна промяна в МЛС!
Удар за Интер! Дъмфрис се контузи, прибра се от Нидерландия
Как да балансирате хормоните в 20-те, 30-те, 40-те
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
6 хитрини малкото жилище да изглежда по-голямо
3 зодии с финансов късмет до края на ноември 2025
Нарушеният слух в бъдеще може да се лекува с…виагра?!
Повишена функция на щитовидната жлеза при деца - на какво може да се дължи?
Стомашни болки при деца - кога става дума за язва и гастрит?
Хранене и спорт при диабет
Остави коментар
....
( преди 7 години )