Вълнението на Меган Маркъл от това, че ще бъде представена на корицата на Vanity Fair, ескалира в истерия и гняв, след като списанието се фокусира върху връзката ѝ с принц Хари, а не върху нейната актьорска кариера и благотворителна дейност.
В „Отмъщението: Меган, Хари и войната в Уиндзор“ британският журналист Том Бауър призна, че херцогинята на Съсекс първоначално е била в екстаз, когато Vanity Fair се съгласи да я постави на корицата на изданието от септември 2017 г.
Разочарованието на Маркъл обаче нямало граници, когато заглавието „Тя просто е луда по Хари“ привлече вниманието ѝ.
Освен това журналистите само небрежно споменали нейните заслуги в областта на филантропията. Меган полудяла от американската си компания за връзки с обществеността Sunshine Sachs.
Според Бауер тогава Меган е получила стриктна заповед от PR екипа на принца да избягва чувствителни теми като управлението на Доналд Тръмп, проблемите на расизма и отношенията ѝ със съпруга ѝ в публични изказвания.
„Sunshine Sachs поиска списанието да уважи искането на Меган и да я представи като филантроп и активист в статията. Но изглежда са забравили да вземат предвид важна подробност: щателните редактори на Vanity Fair не могли да намерят солидни доказателства за нейната дейност“, пише Бауер.
Въпреки забраните на пресслужбата, Меган не заобиколила въпроса за живота си с принц Хари: „Ние сме двойка. Влюбени сме“, разкри тогава херцогинята на Съсекс. „Сигурна съм, че ще дойде време, когато ще трябва да излезем на преден план, да се представим и да създадем нашата история. Надявам се хората да разберат, че нашето време е дошло.“
„Интервюто предизвика сензационна реакция: тя използва връзката си с британския принц за самореклама. Холивудизирането на кралското семейство реши съдбата на Меган като булка на Хари“, завърши своя аналитичен анализ Бауер.