Джъстин Балдони иска да получи кореспонденцията, направена за героя на Райън Рейнолдс Nicepool, в опит да покаже, че те са били използвани, за да го „тормозят“.
С напредването на съдебната битка на режисьора и актьор от „Никога повече“, в която той отговаря на твърденията на Блейк Лайвли за сексуален тормоз, адвокатите на Балдони изпратиха на 7 януари писмо за задържане на съдебните дела до президента на Marvel Studios Кевин Фейдж и главния изпълнителен директор на Disney Боб Айгър с искане да задържат документите, в които се споменава Балдони, за да бъдат използвани в съда.
Според писмото, видяно от People, те искат „всички документи, свързани с развитието на героя Nicepool“ и „комуникации, свързани с развитието, писането и заснемането на сюжетни линии и сцени с участието на Nicepool“.
За да подкрепи иска си, юридическият екип на Балдони търси документи, „свързани със или отразяващи умишлен опит за подигравка, тормоз, осмиване, или сплашване на Балдони чрез образа на Nicepool“, наред с други теми.
Nicepool е второстепенен персонаж, който съпругът на Лайвли – Рейнолдс, играе в „Дедпул и Върколака“ – блокбастъра от 2024 г., на който Рейнолдс е и съавтор. Героят, с мъжки кок, се описва като „феминист“ във филма и нарича героинята Лейдипул, изиграна от Лайвли, „прекрасна“ и казва: „Тя също току-що роди бебе и дори не можеш да разбереш“.
37-годишната Лайвли съди 40-годишния Балдони, обвинявайки го в сексуален тормоз и планиране на клеветническа кампания като отмъщение за това, че е съобщила за неправомерно поведение. Наред с други твърдения, Лайвли твърди в жалбата си, че Балдони е намерил „задкулисни начини да критикува тялото и теглото ѝ“, след като тя наскоро е родила четвъртото си дете.
Освен това предполагаеми изтрити сцени, които се разпространяват в социалните медии, показват как героят на Nicepool казва, че неговото „призвание е един ден да започне подкаст, който да монетизира женското движение“.
От 2021 г. Балдони е водещ на подкаст, наречен Man Enough, в който се обсъжда „съвременната мъжественост“. Неговата ководеща Лиз Планк напусна подкаста, след като оплакването на Лайвли излезе наяве.
Адвокатът на Балдони Брайън Фрийдман разговаря с Мегин Кели, един от бившите му клиенти, в нейното уебшоу по-рано през януари и заяви, че „няма съмнение“, че Nicepool „има отношение към Джъстин“.
Балдони отрича твърденията на Лайвли. Фрийдман заяви, че Балдони планира да съди Лайвли и други лица в скоро време, а през декември той вече заведе дело за 250 млн. долара срещу „Ню Йорк Таймс“ заради отразяването на жалбата на Лайвли.
В изявлението си Фрийдман твърди, че изданието „се е огънало пред желанията и капризите на два могъщи „недосегаеми“ холивудски елита“, имайки предвид Лайвли и Рейнолдс, които се венчаха през 2012 г., след като се запознаха на снимачната площадка на „Зеленият фенер“. (The Times поддържа репортажа си и заявява, че ще се защитава „енергично“ срещу съдебния иск).
В жалбата си Балдони твърди, че Лайвли се е опитала да поеме контрола над „Никога повече“ и че 48-годишният Рейнолдс му се е скарал по време на среща, проведена в апартамента им в Ню Йорк.
Балдони е бил съкратен от агенцията си William Morris Endeavor, известна като WME. В жалбата му се твърди, че Рейнолдс се е приближил до агента му по време на премиерата на „Дедпул и Върколака“ през юли и „поискал агентът да „пусне“ Балдони“.
На 1 януари агенцията излезе с изявление, в което отрича Рейнолдс да ги е притискал да се откажат от Балдони: „Това не е вярно... нито пък е имало натиск от страна на Рейнолдс или Лайвли в който и да е момент да се откажат от Балдони като клиент.“
Адвокатите на Лайвли заявиха, че „нищо“ в иска на Балдони „не променя нищо“ в нейните твърдения, които включват обвинения, че Балдони и друг продуцент са влезли в караваната ѝ „без покана“, докато тя е била съблечена и е кърмила, и че Балдони „импровизирал физическа близост, която не е била репетирана, хореографирана или обсъждана с г-жа Лайвли, без да е включен координатор на интимността“.
Адвокатите ѝ добавиха в изявление от 6 януари, че ситуацията „не е „вражда“, произтичаща от „творчески различия“ или ситуация „той каза/тя каза“.
„Както се твърди в жалбата на г-жа Лайвли и както ще докажем по време на съдебния спор, Wayfarer [Studios] и неговите сътрудници са участвали в незаконна, репресивна „астротурфинг“ срещу г-жа Лайвли за това, че просто се е опитала да защити себе си и другите на снимачната площадка. И техният отговор на иска беше да започнат още атаки срещу г-жа Лайвли след подаването му.“
Преди това Лайвли разкри на премиерата на „Никога повече“ през август, че Рейнолдс е допринесъл с реплики за диалога в сцената на покрива на романтичната драма.
„Ние си помагаме взаимно, работим заедно толкова много“, каза тя за Рейнолдс в онова интервю за червения килим на E! News. „... Той работи върху всичко, което правя, аз работя върху всичко, което прави той. Така че неговите победи, неговите празници са мои и моите са негови. Той е навсякъде в този филм.“
Коментари