Блейк Лайвли отново се озова в светлината на прожекторите на фона на продължаващата си съдебна битка с бившия си колега от „Никога повече“ – Джъстин Балдони.
Докато се завръща в публичното пространство, за да промотира най-новия си филм Another Simple Favor заедно с Ана Кендрик, се наблюдава и забележима промяна в модния стил на звездата от сериала „Клюкарката“.
В ексклузивно интервю за DailyMail.com, модният дизайнер Тереза Фернандес обяснява как 37-годишната актриса използва стила си като фин щит, докато се завръща пред публиката, която в момента е с доста смесени чувства към нея.
„Вместо силни модни изявления, тя избира висококачествени, спокойни визии, които излъчват професионализъм и уравновесеност. Това е тиха форма на контрол върху марката“, предполага испанската дизайнерка.
Фернандес отбелязва, че според нея последните визии на Лайвли отразяват опит да потвърди визията си като „стилна, контролираща и елегантно дистанцирана от хаоса“.
Лайвли в Chanel; Снимка: Getty Images
„По време на престурнето „Никога повече“, визията на Блейк беше насочена към романтика – меки тонове, флорални модели, вдъхновени от винтидж дрехи и силуети, носещи носталгия“, посочва Фернандес. „В по-скорошни участия, особено около Another Simple Favor, тя се е променила.“
Блейк Лайвли и Райън Рейнолдс; Снимка: Getty Images
За разлика от бляскавия си гардероб, вдъхновен от цветята, по време на престурнето „Никога повече“, в който героинята ѝ носеше цветното име Лили Блум, сега съпругата на Райън Рейнолдс носи по червените килими „по-остри кройки, по-структурирани силуети, луксозни материи като кожа и влиятелни марки като Chanel“.
„Това е забележима промяна от меката женственост към мощния стил на една наистина влиятелна жена. Сякаш е умишлено“, подчертава дизайнерката. „Дрехите ѝ говорят преди нея самата.“
Фернандес продължава да описва как публичните личности са склонни да използват облеклото като „невербална пресстратегия“ по време на противоречия или бурни медийни цикли.
Снимка: Getty Images
Наскоро Блейк се появи с кожена рокля с дълбока цепка и я комбинира с елегантното кожено яке David Koma с ресни до пода с високи до бедрото ботуши Christian Louboutin. „Не само че беше модно модерно, но и символично“, настоява дизайнерката. „Кожата се асоциира със сила, увереност, малко острота. Нашепва: „Непоклатима съм.“
Блейк и Ана Кендрик; Снимка: Getty Images
Фернандес също така предполага, че има „ясна стратегия“ и за визията на Лайвли с дрехите на Chanel.
Фернандес обяснява, че Лайвли е избрала „семпъл, но силно елегантен тоалет с черно-жълтата жилетка Chanel, съвсем неслучайно“. Тя допълни шикозната си визия с кожена пола, боти до коляното, както и чудата чанта през рамо, оформена като фотоапарат.
Въпреки че изглежда подбран без усилие, е ясно, че всеки аксесоар е бил щателно изработен – от висящите ѝ обеци до инкрустираната ѝ с диаманти фиба с цветя.
Това е голямо отклонение от стила ѝ по време на издаването и разпространението на „Никога повече“, когато я подложиха на критика заради нейните откровено секси флорални рокли, които бяха в противоречие с темите на историята, свързани с домашното насилие и биха отивали повече на сладникава романтична комедия.
Снимка: Getty Images
Дизайнерката отбелязва, че Лайвли може би се опитва да напомни на публиката за жената, на която „първо са се възхищавали по време на ерата ѝ в „Клюкарката“ – амбициозна, надеждна и контролираща“.
За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook