Според тях Мишо Шамара бил поканен да участва в рекламна кампания на цели три продукта – енергийна напитка, памперси и електронни часовници.
Често срещано явление е звезди от други континенти да се снимат в азиатски реклами, привлечени от големите хонорари. Екипът на предаването подкрепили шегата си със снимка имитираща рекламите и се наложило да дават обяснения на феновете, които веднага започнали да звънят по телефоните в телевизията.
Сред другите жертви на “ТаймАУТ” досега са били Каризма, които се сдобиха със специална версия на клипа си “Mr. Killer” и “Биг Брадър” с пародията “Кибик Брадър” включваща героите Прошли, Зайден, Алибабан, както и отпадналите вече Мидко и Лелия.
Мишо Шамара, който току що се завърна от Китай, прояви чувство си за хумор и се смя с глас на фалшивата рекламна снимка, съобщават издателите му от “Вирджиния рекърдс”.
Снимка: "Вирджиния рекърдс"
Замесиха Мишо Шамара в лъжлива реклама на китайски часовници
18 ноември 2004 09 57Фалшива новина за истинската причина за заминаването на Мишо Шамара в Китай разпростарни предаването по телевизия ММ “Таймаут”.
Сподели
Коментари
Още от Новини
Коментари