Анцугът от копринено кадифе-плюш на марката Juicy Couture, който беше истински хит в началото на новото хилядолетие, особено сред звездите, отново се завръща с пълна скорост. Известни дами като Парис Хилтън, Линдзи Лоън, Джесика Алба, Брук Шийлдс, Ева Лонгория и Дженифър Лопес бяха запленени от тенденцията да носят тези меки комплекти в бонбонени цветове, декорирани с кристали.
Особено актуална през първото десетилетие на 2000-ата беше визията на анцуг Juicy Couture и меките ботуши UGG.
Тази очарователна, удобна и секси дреха се готви за сериозно завръщане по случай 25-ата годишнина от създаването си. Брандът рестартира своя уебсайт за електронна търговия през ноември и започна множество вълнуващи нови колаборации, например с марката Kappa, като лице на тази линия е София Ричи.
В момента Juicy е част от Authentic Brands Group, която също притежава марките Hervé Leger и Forever 21.
Завръщането на марката със сигурност идва в точния момент. Като начало, седенето у дома заради пандемията от COVID-19 и новият ни, по-затворен начин на живот, накара много хора да преосмислят гардероба си.
Всъщност напоследък повечето хора работят от домовете си и залагат на доста по-семплото и комфортно облекло, а тези анцузи са точно такива.
Една от звездите – Парис Хилтън, и до ден днешен е почитател на тази мека визия. Тя дори наскоро създаде своя линия с плюшени анцузи Skims, в тандем с приятелката си Ким Кардашян. Парис смята следното: „Хората вече не влизат толкова често в офисите, а ако искат да изглеждат стилно в дома си, могат да го направят с анцуга Juicy Couture – той е различен. Има нещо изискано в него.“
В света на модата има признаци, че анцугът на Juicy Couture бавно се прокрадва обратно в гардероба на много дами. Всъщност Риана носи такъв през 2017-а, а съвсем наскоро актьора Тимъти Шаламе се появи с розова качулка Juicy във фотосесия за GQ.
Коментари