Джей Зи може напълно да разчита на семейството и звездните си приятели за отпразнуването на успехите му.
В събота 51-годишният рапър беше в Ню Йорк заедно с няколко познати лица, за да отбележи 18 години от създаването на клуба си 40/40. Сред гостите бяха Megan Thee Stallion, Swizz Beatz, Мийк Мил, Реми Ма, Lil Uzi Vert, Ван Джоунс, Пуша Ти, Виктор Круз, Майкъл Робин и Maino, както и съпругата на Джей Зи - Бионсе.
Изпълнителката привлече вниманието с уникален тоалет, който показа пред феновете си малко преди събитието. Тя сподели няколко снимки в Instagram, на които носи черна мини рокля, розови платформи, розово палто и розова чанта. Всичко това беше на Versace, като беше допълнено от бляскава бутилка за вода с логото на модна къща Medusa. За да завърши визията си в стил "кукла Барби", Бионсе носеше косата си вързана на опашка, черни слънчеви очила и лек грим.
Съвсем скоро Бионсе ще навърши 40 години и по този повод разкри какви уроци е научила за живота. Докато 20-те й години са били изцяло съсредоточени върху славата, то следващите две десетилетия са били изцяло насочени към създаването на наследство. "Посветих толкова много години на себе си и усъвършенстването си, че достигнах точка, в която не трябва да се състезавам със себе си. Нямам интерес да гледам назад. Миналото си е минало", категорична е тя.
Наскоро пък Бионсе и Джей Зи се появиха в новата рекламна кампания на Tiffany, която носи името "За любовта". В нея изпълнителката носи известното колие Yellow Diamond, копирайки стила на Одри Хепбърн от "Закуска в Тифани". Кампанията превърна Бионсе в първата чернокожа дама, която носи скъпия аксесоар, а до нея Джей Зи носеше легендарната брошка "Птица на скала" от Жан Шлумбергер, която беше реконструирана като чифт единствени по рода си копчета за ръкавели.
"Мисля, че кампанията беше чудесна. Мисля, че те представляват желанията и мечтите на толкова много хора. Мисля, че се получи добре и вдъхнови толкова много хора да искат този продукт и всеки говори за него", казва Майкъл Рубин пред People. Ван Джоунс се съгласи с него, добавяйки че рекламата е едно от много впечатляващи неща, които звездната двойка е правила в живота си.
"Семейство Картър продължават да пишат история и скоро няма да спрат. Tiffany е поредната стъпка по пътя и те ще направят още много такива неща, които ще отворят вратите за хората след тях", категоричен е Джоунс.
Клубът 40/40 отваря врати през 2003 година в Ню Йорк. Постепенно той се превръща във верига спортни заведения в Атланта, Лас Вегас и Бруклин.