Тя не се срамува от тялото си!
Повече от 40 години след незабравимата ѝ реклама за Calvin Klein, Брук Шийлдс отново облича дънките, но този път за съвсем друга марка. Тя застава пред обектива на фотографа Кас Бърд, за да промотира пролетната линия на Jordache. Заедно със споделените снимки Шийлдс дава и интервю пред списание People, където говори откровено за партньорството си с компанията и защо е толкова важно в този момент от кариерата ѝ.
„Сега го оценявам много повече от преди“, казва тя, отбелязвайки че последният път, в който е участвала в реклама на дънки е била на 15 години. „Голяма чест е да бъдеш на моята възраст и все още да те избират. Чувствам важността много повече. Има едно знание, което идва с годините и сега чувствам това по-малко като работа и повече като привилегия“, допълва Шийлдс.
Актрисата разкрива, че е говорила много с екипа на Jordache относно количеството на подобрение, отбелязвайки, че за нея е било много важно снимките да бъдат автентични. “Беше важно хората да видят 56-годишното ми тяло. Исках всичко да бъде честно и така стана“, казва Брук, чийто стил е оформен от Дебора Уотсън. В рекламната кампания Шийлдс показва няколко от известните дизайни на Jordache, включително тесните, разкроените и прави дънки.
„Много сме развълнувани, че работим с Брук Шийлдс. Както Jordache, тя е икона в модата. Гледахме я как расте от младо момиче в невероятна жена, майка и бизнес дама. През целия този процес тя остана автентична и истинско вдъхновение за жените по целия свят“, казва президентът на марката Лиз Берлингър.
За актрисата, модел и активист партньорството с бранда не само е било естествено, защото тя носи дрехите, но също така е в съответствие с посланията за възрастта и бодипозитивизмът, които тя продължава да защитава чрез работата си с наскоро основаната организация Beginning is Now.
„Ти имаш визията“ беше иконично“, споделя Шийлдс, говорейки за известния слоган на Jordache. Според нея, това е помогнало за премахването на една бариера в мисленето на хората и те са признали пред себе си, че са секси. Актрисата поздравява марката и за това, че винаги използват силни, работещи, амбициозни жени в своите кампании. „Никога не е било въпрос за модели. Това ми е правило голямо впечатление – показва различното и поставя фокуса върху женската сила“.
И именно заради това, когато Шийлдс е трябвало да съблече блузата си за част от снимките, тя не е имала нищо против. „Знаех, че Кас Бърд ще се справи отлично и знаех, че няма да бъде експлоатация. В днешно време няма нищо лошо да показваш колко си секси, независимо от възрастта си. Това е истинската сила“, казва звездата пред People.
Брук е имала и допълнително самочувствие заради работата, която върши във фитнеса през последните години. „С треньора ми правим тренировки в 5 сутринта. Давах всичко от себе си. Егото ми помогна! Помислих си, че трябва да се харесвам на всяка една снимка, която видя, така че трябва да се трудя допълнително!“.
Е, спокойно можем да кажем, че фитнесът е дал резултат.