Без съмнение Ким Кардашян е една от най-известните дами в целия свят. Колкото и противоречиво да беше издигането ѝ до славата, то е факт. Оттогава Кардашян не е спирала да бъде влиятелна личност, имайки милиони последователи във всички социални мрежи, а семейното ѝ шоу беше гледано от цяла Америка в продължение на 18 години. Постепенно риалити звездата реши да разшири бизнеса си, като се захвана със създаването на дрехи и козметика.
Колкото и голяма звезда да е Кардашян, тя също има нужда от помощ за промотирането на новите си продукти. И кой по-добре да го направи от най-известните модели в целия свят?
За новата рекламна кампания на марката си за бельо SKIMS, Ким привлече Хайди Клум, Алесандра Амброзио, Тайра Банкс и Кандис Суейнпоъл. Всички те доскоро бяха част от ангелите на Victoria's Secret, но след окачването на крилата си, се захванаха с различни начинания. Оказва се обаче, че любовта към фотосесиите никога не изчезва и четирите дами показват защо толкова дълго време са били едни от най-горещите модели в целия свят.
Клум, Амброзио, Банкс и Суейнпоъл позират в сексапилна фотосесия, която показва новите продукти от колекцията Fits Everybody, която излезе на пазара на 4 април. „Всяка една жена е икона. Виждам го в жените около мен – дъщерите ми, майка ми, сестрите ми. Жените, с които работя всеки ден, са икони, както и жените, с които работех по тази кампания – Тайра, Хайди, Алесандра и Кандис. Списъкът винаги продължава!“, каза Ким пред списание People.
Четворката от супермодели показва различни модели от SKIMS, а снимките са заснети от Санди Ким и Грег Суейлс. Колекцията от бельо включва различни цветове като наситенокафяво, носено от Тайра Банкс, до по-светли нюанси, облечени от нейните колежки. Дизайните се предлагат както в цял вариант, така и в две отделни части.
„Когато разработвахме колекцията, го правихме с намерението да създадем бельо, което да пасне идеално на всеки. За да направим това, ние актуализирахме плат, традиционно използван като „един размер за всички“ и го направихме в девет различни размера – той също така се разтяга и става два пъти по-голям от оригиналния размер без изобщо да губи форма, така че просто се прилепва към тялото ви по най-мекия и удобен начин“, казва Кардашян. Тя допълва, че увереността идва с чувството за комфорт и по този начин всяка жена може да покаже най-добрата своя версия.
Що се отнася до това, което кара самата Ким да се чувства най-добре, тя отговаря, че това са професионалните ѝ занимания и бизнеси като SKIMS, както и личните взаимоотношения. Признава, че отделя и време за себе си, за да презареди и отново да се впусне в работа.
Алесандра Амброзио сподели пред People, че за нея е чест да бъде част от колекцията на Ким Кардашян. „Вярвам, че само другите могат да опишат човек като икона, така че никога не съм се смятала за такава. За мен икона означава да останеш верен на себе си и да се опитваш да се отнасяш с хората така, както би искал да се отнасят с теб“, казва моделката.
Бразилската красавица признава, че си е прекарала чудесно на снимачната площадка, забавлявайки се с останалите модели. „През последно време всеки се е заел със своите бизнеси, така че беше прекрасно да се съберем отново и да си разкажем какво се случва в животите ни“, казва тя. За съжаление, всички е трябвало да се прибират вкъщи по-рано, тъй като имат деца, които ги чакат.
Въпреки че е прекарала по-голямата част от живота си в бански костюми, Амброзио споделя, че не дрехите, а хората около нея, я карат да се чувства добре. „Чувствам се секси, когато съм щастлива и съм заобиколена от хора, които ме вдъхновяват като тази прекрасна група от момичета, с която имах възможността да работя по тази фотосесия“.
Тайра Банкс също сподели своето щастие от работата по новата кампания за SKIMS. „Много се забавлявах с Ким, Хайди, Алесандра и Кандис. Не съм рекламирала бельо, откакто се пенсионирах от модата, така че тази фотосесия беше специална за мен“, казва моделката пред Harper's Bazaar. Тя също така сподели вълнението си от факта, че марката предлага дрехи за всеки размер на тялото.
Ким Кардашян също се включи във фотосесията, като сподели няколко снимки в своя профил в Instagram. „Не трябваше да бъдат в кампанията на SKIMS, но реших да се включа, защото беше твърде хубава“, написа тя под колекцията от снимки.
Кампанията на SKIMS вече включва и множество билбордове, поставени в големите градове като Маями, Чикаго, Ню Йорк, Лос Анджелис и Сан Франциско.
Коментари