Името Брук Шийлдс не е неизвестно в света на модата. Всъщност, звездата на практика е отгледана от индустрията.
Откакто прави големия си пробив, когато е само на 11 години, Шийлдс се превърна в нарицателно за красота, украсявайки корици на списания и оглавявайки различни модни кампании за някои от най-големите марки в света. Към това може да прибавите и успешната ѝ модна кариера и името Брук Шийлдс се извисява до съвсем друго ниво.
Но за двете си дъщери – Роан и Гриър, Брук не е световноизвестен модел, актриса или автор. Тя е просто майка, която е отдадена на децата си и им помага да преследват своите собствени страсти. В случая на Гриър, това включва наследяването на модната слава на майка си.
Въпреки че е нормално една горда майка да аплодира детето си отстрани, както Шийлдс със сигурност прави, не всеки ден те могат да се снимат заедно за известна модна марка, празнувайки красотата на майчинството във всичките му форми. И така, когато супермоделът, превърнал се в супермайка, получи шанса да покаже на Гриър индустрията отвътре, Брук е знаела, че преживяването ще е специално и за двете.
Майка и дъщеря станаха част от кампанията на Victoria's Secret за Деня на майката, който в САЩ се отбелязва във всяка втора неделя от месец май, като тази година датата е 8 май.
„Беше много емоционално и сякаш гледах как моето момиченце расте точно пред очите ми“, казва Шийлдс пред InStyle. Допълва, че се е чувствала страшно горда да застане пред камерата заедно с Гриър и то за такава значима кампания. „Да бъда сред такива динамични жени с толкова красиви разкази за майки и дъщери е толкова показателно за отдадеността на Victoria's Secret към почитането на всички дами“.
Като всяка страхотна майка, Брук защитава дъщеря си и признава, че се страхува, когато гледа как Гриър навлиза в индустрия, която се е променила драстично, откакто тя дебютира през 70-те години. Въпреки че Шийлдс е уверена, че дъщеря ѝ ще се справи, тя се надява да види Гриър да продължи да работи в кампании като тази на Victoria's Secret, които съдържат положителни послания и се стремят да повдигнат самочувствието на жените.
„Мисля, че е много важно за нея да разбере, че истинската красота произтича от това да обичаш себе си и другите“, казва моделката. Според нея, участието в такива реклами е истинска рядкост в индустрията и Гриър трябва да го приема като подарък и да го оценява. Шийлдс допълва, че е била много развълнувана от кампанията и се радва, че тя е била част от пътешествието на дъщеря ѝ към успеха.
Въпреки че Гриър в момента мисли само за обучението и следването в колеж, може съвсем спокойно да добави и участие в реклама на Victoria's Secret. Това е още едно нещо, което е наследила от известната си майка, заедно с няколко ретро якета на Chanel. Шийлдс споделя, че и двете ѝ дъщери често се ровят в гардероба ѝ, за да си изберат тоалет за следващото излизане с приятели.
Коментари