IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Джорджина Родригес вече не е „момичето на Роналдо“, а лицето на Guess

28 юли 2023 14 30

Тя завладява модата с всеки изминал ден

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Джорджина Родригес може би живее в приказка, за която много момичета мечтаят.

Като принцесата в измислените истории, тя среща своя принц съвсем случайно, двамата се влюбват и заживяват щастливо. Принцът тук е футболната звезда Кристиано Роналдо, през чиито ръце са минали няколко известни дами, но едно обикновено момиче успява да плени сърцето му и да го накара да прекрати ергенския си начин на живот.

Джорджина и Роналдо се запознават в магазин на Gucci, където тя работи като моден консултант, а той се явява неин клиент. Помежду им веднага прехвърчат искри, а футболистът току-що е приключил дългата си връзка с моделката Ирина Шейк. Като самотен баща, той усилено търси дама, която да се разбира с детето му, и намира точно това в лицето на Родригес. Постепенно връзката им прераства в нещо много по-сериозно от флирт и двамата започват да обмислят планове за създаване на семейство.

Въпреки че нямат брак или годеж, Роналдо и Родригес вече имат две общи деца – Алана Мартина и Есмералда – и си поделят грижите за другите три, които футболистът има от сурогатни майки – Кристиано Роналдо-джуниър и близнаците Ева и Матео. Двойката преминава и през най-трудния период в живота на един родител, а именно загубата на новородения им син – Ейнджъл – който трябваше да е близнак на Есмералда.

Дълго време Джорджина беше определяна като „момичето на Роналдо“, „поредната забежка“ или „държанката на един от най-богатите футболисти“. Напуска работата си в магазина и започва да се занимава с инфлуенсърство, насочвайки силите си към намирането на сделки с големи модни марки или пък сключването на тлъсти рекламни договори. Постепенно красотата ѝ бива оценена и тя започва да получава все повече предложения, покани за червения килим и да излиза от сянката на известния си приятел.

Така Джорджина стига до гиганта Guess, на когото в момента е лице. Последната кампания с нейно участие се появи преди няколко дни, доказвайки че Роналдо няма нищо общо с успеха на приятелката си. Родригес може да благодари на красотата и сексапила си, а връзката ѝ с футболиста е само прекрасен бонус.

Испанският модел, който вече има и собствено предаване в Netflix с името Soy Georgina, се превърна в лице на новата кампания за есенната колекция на Guess. Марката има история с наемането на красиви модели, изстрелвайки кариерата им до невиждани висоти. Имена като Клаудия Шифър, Кейт Ъптън и Андриана Лима са били част от рекламни кампании на Guess, така че Джорджина определено е в добра компания.

Кампанията е режисирана от креативния директор Пол Марсиано и заснета от италианската фотографка Нима Бетани.

„Искахме да заснемем един ден от живота на Джорджина, повдигайки леко завесата, за да надникнем в бляскавото ежедневие на тази суперзвезда. Тя е уверена, силна и решителна жена. Кампанията и местоположението напълно отразяват не само нейната естествена красота, но и нейната чувственост, динамика и вътрешна сила, интерпретирайки перфектно визията и стила на марката“, казва Марсиано.

Кадрите са направени в историческия хотел от 19-и век Santo Mauro в Мадрид на фона на красиви градини и богато украсени хотелски стаи. На една от снимките виждаме Родригес в минирокля с флорални щампи и черни обувки на ток, допълнени със зелена чанта и ефектни бижута, докато позира на маса.

Джорджина крие истината за запознанството си с Роналдо?

Джорджина Родригес покри главата си за първото светско събитие в Саудитска Арабия

„Отивах на работа с автобус и се връщах с Бугати“

Друго изображение представя моделката в бяла минирокля с червена дамска чанта, излегнала се на легло. Трета снимка пък показва Джорджина в ретро холивудски стил, но с модерен привкус. На черно-белия кадър тя носи дълги оперни ръкавици, черна минирокля и чорапи с дантела.

Предложенията на Guess за есента на 2023 година включват костюми, плетива, рокли тип пясъчен часовник и комплекти от кадифе и лъскава текстура.

„За мен беше чест да бъда поканена да работя по тази нова кампания за Guess. Обичам марката и ценностите, които представлява. Обичам да нося дрехите и аксесоарите, защото те ме карат да се чувствам овластена, но същевременно секси. Те имат подчертан женски характер, като в същото време изразяват вечна класика“, казва Джорджина в официално съобщение.

С поредната си кампания за моден гигант Родригес отново затвори устата на критиците и доказа, че всъщност не е „момичето на Роналдо“, а бъдещата муза на модната индустрия.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари