Съобщението бе силно и ясно – Moncler иска най-голямото парче от пазара на луксозно високоефективно планинско облекло. И най-вероятно знае как да го получи.
Марката сътвори още една модна екстравагантност на подиума за своето подразделение в Гренобъл на френското Courchevel Altiport – най-високото летище в Европа на над 2000 метра надморска височина – със страшно къса и наклонена писта.
Авиационният комплекс, открит през 1961 година, е плод на въображението на Мишел Зиглер и съпругата му Мартине, които притежават ресторанта Les Pilatus, обграждащ пистата – показател за това как гостоприемството е вплетено в тъканта на селото на върха на скала.
Шоуто през уикенда завърши двудневно представление на марката, което предложи на гостите да надникнат в охолния начин на живот на редовните гости на дестинацията, допълнено със ски събития, музикални вечери и забавления в нощен клуб.
„Това не беше просто шоу; искахме да създадем изживяване. Изобщо не изглеждаше корпоративно. Чувстваше се повече като семейно събиране, отколкото като типично маркетингово събитие през уикенда“, каза председателят и главен изпълнителен директор на Moncler Ремо Руфини.
Той допълни „Искам да разширя същото усещане към нашите крайни потребители. Винаги настоявам повече от тях да бъдат включени, защото те са нашите истински посланици, нашите говорители и по мое мнение, един от най-големите активи на нашата марка... целта е да задълбочим тази връзка, да накараме Moncler да се почувства по-познат и достъпен за нашите потребители“.
„В идеалния случай бих се радвал Moncler да се превърне в компания, която създава изживявания, не само събития, а истински изживявания на марката във всяка точка на допир. За мен това е следващата граница“, каза още Руфини.
На шоуто присъстваха най-големите звезди от Холивуд, включително Ан Хатауей, Ейдриън Броуди току-що след спечеления „Оскар“, Джесика Частейн, Пен Баджли, Леонардо ди Каприо, Ашли Парк, Бруклин Бекъм и Никола Пелц, Венсан Касел, Нина Добрев и Шон Уайт и много други.
Курортът Куршевел е перлата на ски района Les Trois Vallees, а град Гренобъл е на около 120 километра западно. Moncler кръщава колекцията Grenoble в знак на почит към Зимните олимпийски игри през 1968 година, проведени в едноименния град, когато марката доставя екипировка на френския национален отбор по ски.
Според Руфини, огромната продукция през уикенда отразява стратегията на Moncler да работи „в трите измерения на нашата марка (другите две са Moncler Genius и Collection). Един от тях е Grenoble, който може да е най-малкият, но е най-близкият до сърцето ми, защото наистина представлява ДНК на нашата марка“. Той допълни, че подразделението допринася с висок едноцифрен процент към приходите на цялостната марка.
„Мисля, че Grenoble вече е достигнал ниво на доверие на пазара, което е почти несравнимо. Вярвам, че ние сме, така да се каже, лидерите в луксозното ски облекло. Оперираме в много интересна ниша. Ние сме родени в планината и идваме от планината. С годините станах донякъде обсебен от качеството и карането на ски и не виждам нищо на пазара, което да отговаря на това, което правим ние“, каза още председателят на Moncler.
Руфини е категоричен, че марката му не се стреми към безразсъден растеж. Вместо това, екипът му се опитва да постави Grenoble на върха в Moncler и самият той смята, че постигането на целта е много близо. „Ключът сега е да подобрим нашето разпространение. Имаме нужда от повече специални пространства за Grenoble… Това е нещо, което се стремим да разширим в други планински курорти в бъдеще“, казва още Руфини.
В съответствие с авиационната тема, вдъхновена от мястото на дефилето, гостите бяха посрещнати в Куршевел с брошура в стил карта на летището с графика на двудневното събитие, билет за шоуто, оформен като бордна карта и мека завивка за предпазване от студа, която замени традиционните одеяла в самолетите. Последното беше особено полезно, тъй като снежна виелица започна в средата на съботния следобед, изненадвайки дори местните жители. Снегът отложи дефилето с един час.
Сред много гости, които нарекоха преживяването „сюрреалистично“, беше Пен Баджли. „Никога не съм правил нещо подобно. Много е готино“, каза звездата от „Клюкарката“.
Въпреки че предизвика леко неудобство за гости и модели, снегът докосна сърцето на Ан Хатауей, която си спомни за детството си в родния град през зимата. Тя заяви, че се чувства много щастлива и голяма късметлийка за възможността да стане свидетел на подобно зрелище.
Снежинките направиха шоуто още по-романтично и впечатляващо, покривайки подиума с пухкав сняг. Дефилето беше придружено от оркестър на живо, полярни светлини, прожектирани в небето, и модели, крачещи по пистата на летището, сякаш са обучени стюардеси, завръщащи се от поредния полет.