Жан Пол Готие със сигурност е един от иноваторите в модата, който се откроява с рядко чувство за хумор – нещо, което може да се проследи и в неговото творчество.
Емблематичните дизайнерски изделия в морско райе и смели графични принтове не са нови, но винаги намират място в силуета за всеки следващ сезон.
Сега Жан Пол Готие ни дава възможност да надникнем в неговата фабрика и да проследим малка свалка вътре не на кого да е, а на Дафне Гроенвелд – сексапилната дива с бяла кожа.
Телевизионният проект е за двата най-известни аромата на дизайнера за мъже и жени. Разбира се, фабриката на Жан Пол Готие носи емблематичните белези на творчеството му – дами се движат върху транспортни ленти, а роботи държат бутилките на ароматите.
Самият дизайнер споделя, че индустриалната тема е завръщане към „хай-тек“ колекциите от края на 70-те години и духа на опаковането на консерви – вдъхновението за парфюмите от началото.
„Беше като тяло в консерва, това беше и идеята“, сподели той.
„Рекламата е малко като завръщане към корените на консервите, по индустриалния начин. В същото време е хумористична и футуристична. Фабриката е като парадокс с висшата мода, което е добре“, продължи Жан Пол Готие.
Забавното видео можете да видите тук.