През най-натоварените летища в света минават от 55 до 100 млн. пътници всяка година. Имайки предвид тези внушителни числа, можем да очакваме всякакъв вид странно човешко поведение и искания.
Макар служителите, които имат богат опит в авиацията, да се изненадват по-трудно, винаги се намира някой, който да ги остави безмълвни за момент с молбата или поведението си.
Те споделят някои от най-странните си преживявания и случки по време на работа.
Бабата с бастуна
„Видях, че една възрастна дама преследва служителя, който продава билетите, докато размахва бастуна си, опитвайки се да го удари“, казва служител за обслужване на клиенти с 21-годишен опит.
Насилие над тоалетната
„Един пътник стоеше над затворената тоалетна и се облекчаваше“, разказва служител с 30 години опит.
Липсващи одеяла за сигурност
„Разярен бизнесмен, на когото бе забавен багажът, веднъж ми каза, че причината, поради която е разстроен, е защото не може да спи без одеялото си“, споделя друг служител.
Превозва се всичко, включително и кухненската мивка
„Веднъж един пътник се появи на летището с кухненска мивка“, заявява служител за обслужване на клиенти с 30-годишен опит.
Опасен страх от летене
„Една жена тичаше към предната част на самолета и се хвърли в гардероба ми (помислила си е, че отива в банята.) След това тя се сви на пода в гардероба и започна да смуче палеца си. По-късно ми каза, че е забравила да вземе лекарството си за тревожност преди полета“, казва друг служител с дългогодишен опит.
Коментари