Андреа Сакс, това ти ли си?
Почти две десетилетия, след като филмът „Дяволът носи Прада“ се появи на големия екран, изглежда, че Ан Хатауей не е забравила емблематичния си персонаж и дори черпи модни вдъхновения от него. Разбира се, говорим за времето в живота на Анди, когато тя вече зарязва грозните пуловери и обувките, които дори не заслужават коментар, като вместо тях започва да облича дизайнерски тоалети и красиви ботуши и токчета.
Преди няколко дни Хатауей публикува поредица от снимки, на които демонстрира стила си. Тя беше облечена във флорална минирокля на Valentino с голяма бяла яка и дълги ръкави. Актрисата допълни визията с черни прозрачни чорапогащи, къси ботуши на платформа и черно палто. За да завърши облеклото, звездата избра и жълта миничанта, която отново беше на Valentino.
Докато тоалетът ѝ предизвика сравнения с този, който Анди носи, когато най-накрая е забелязана от шефката си Миранда Прийсли (Мерил Стрийп) – изцяло черен ансамбъл, състоящ се от минирокля, прозрачни чорапогащи, високи ботуши до коленете и многослойно златно колие на Chanel – тънкият бретон на Хатауей всъщност беше това, което наистина напомни за екранната ѝ персона.
„О, Анди, изглеждаш толкова шик!“, написа един фен, а друг добави „Анди се завърна!“. Някои от последователите на актрисата пък посочиха, че визията ѝ прилича на извадена от сериала „Емили в Париж“ и не са далеч от истината. Дизайнерката Патриша Фийлдс създава тоалетите не само на Анди, но и на Емили, която е изиграна от Лили Колинс.
Говорейки пред InStyle за едни от най-запомнящите се тоалети на Анди, Фийлдс обяснява, че в „Дяволът носи Прада“ е успяла да създаде трансформираща дъга за персонажа на Хатауей. Според нея, всеки още говори за преобразяването, което изпраща Анди от сферата на пуловерите в тази на модната индустрия и тоалетите на Chanel.
Що се отнася до Емили, Фийлдс казва, че стилът ѝ умишлено е бил клиширан, но също така в него са вкоренени весели и причудливи детайли, които позволяват на героинята напълно да изрази ентусиазма си, че се намира в Париж.
Коментари